Header afbeelding Crazy Containers

Crazy Containers

Vraag van Crazycontainers:

Vanuit de huidige website worden er weinig offertes aangevraagd en wordt er te weinig conversie behaald uit de aangevraagde offertes voor de huur van onze containers.


De aanpak:

We hebben onderzocht waarom de huidige klanten geen offerteaanvraag deden. Hierop is een marketing plan geschreven samen met een plan van aanpak om dit om te draaien naar een beter rendement. De website is opnieuw gebouwd en ingericht met een samenstelmodule zodat de gebruiker zelf de offerte kan samenstellen en de kosten en mogelijkheden direct inzichtelijk heeft. Ook hebben we de website een nieuwe frisse huisstijl aangemeten die aansluit op de juiste doelgroepen en de vindbaarheid op Google aangepakt zodat we in de Google zoekresultaten in de top 3 staan.


Dit leverde het op:

Een professionele website die erg functioneel is. De offerte aanvragen stegen van 5 naar 50 aanvragen per maand. Daarnaast waren de offerteaanvragen ook concreter dan voorheen met hogere conversie.


SEO 1
SEO 2
SEO 3
Website Crazy Containers