Header afbeelding Geesinknorba Group

Geesinknorba Group

 Vraag vanuit Geesinkorba:

Deze internationale koploper in duurzame en innovatieve oplossingen voor afvalbeheer is volop in ontwikkeling en daar hebben wij hard aan mee mogen werken. Binnen dit project ‘brandstrategy’ is ons gevraagd om op strategisch vlak mee te denken, adviseren en vooral ook creëren!


De aanpak/oplossing:

Na diverse brainstormsessies is er gekozen voor een strategie waarbij de productmerken Geesink, Norba en Kiggen weer als vanouds op de voorgrond treden. Uiteraard wel in een nieuw jasje. Wij hebben een nieuwe huisstijl ontwikkeld waar Geesinknorba als groep haar 3 merken presenteert, met ieder een eigen uitstraling en tegelijkertijd toch ook met een duidelijke onderlinge connectie. Dit heeft geresulteerd in een nieuw logo voor Geesinknorba Group, Geesink en Norba. De logo’s zijn stoer, ‘clean’ en bezitten allen beweging, passend bij de producten en de doelgroep.


Dit leverde het op:

Dit project heeft geresulteerd in een heldere positionering in de markt. De huisstijl is wereldwijd eenduidig doorgevoerd, doordat we een meertalig huisstijlhandboek hebben uitgewerkt. In de folders, gevelreclame, belettering van vuilniswagens en diverse (digitale) uitingen hebben we de nieuwe stijl doorgevoerd. Zo heeft Geesinknorba een complete restyling gekregen en kunnen ze vol (groene) power de markt verder veroveren.


Mockup van het ontwerp van de folder
Brochure
Logo GeesinkNorba Group
Vuilniswagen
advertentie
Visitekaartje
Vuilniswagen, maar in het wit
vrachtwagen belettering reclame geesinknorba
peesdoek